museum-digitalsmb
CTRL + Y
en
Ethnological Museum of Berlin Südsee und Australien [VIII B 2650] Archive 2021-01-30 03:09:44 Comparison

"Kinder, Tahiti"

OldNew
1# "Kinder, Tahiti"1# "Kinder, Tahiti"
22
3[Ethnologisches Museum](https://smb.museum-digital.de/index.php?t=institution&instnr=11)3[Ethnologisches Museum](https://smb.museum-digital.de/institution/11)
4Sammlung: [Südsee und Australien](https://smb.museum-digital.de/index.php?t=sammlung&instnr=11&gesusa=12)4Sammlung: [Südsee und Australien](https://smb.museum-digital.de/collection/12)
5Inventarnummer: VIII B 26505Inventarnummer: VIII B 2650
66
7Beschreibung7Beschreibung
1919
2020
21- Gesammelt ...21- Gesammelt ...
22 + wer: [Arthur Baessler (1857-1907)](https://smb.museum-digital.de/index.php?t=people&id=45281)22 + wer: [Arthur Baessler (1857-1907)](https://smb.museum-digital.de/people/45281)
23 23
24- Aufgenommen ...24- Aufgenommen ...
25 + wann: 190525 + wann: 1905
26 + wo: [Tahiti](https://smb.museum-digital.de/index.php?t=oak&ort_id=1835)26 + wo: [Tahiti](https://smb.museum-digital.de/oak?ort_id=1835)
27 27
28## Links/Dokumente28## Links/Dokumente
2929
30- [Das Objekt bei SMB-digital](http://www.smb-digital.de/eMuseumPlus?service=ExternalInterface&module=collection&objectId=1437963)30- [Das Objekt bei SMB-digital](https://id.smb.museum/object/1437963)
3131
32## Schlagworte32## Schlagworte
3333
34- [Fotografie (Methode)](https://smb.museum-digital.de/index.php?t=tag&id=132)34- [Fotografie](https://smb.museum-digital.de/tag/132)
3535
36___36___
3737
3838
39Stand der Information: 2021-01-30 03:09:4439Stand der Information: 2023-09-30 14:41:02
40[CC BY-NC-SA @ Ethnologisches Museum](https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/)40[CC BY-NC-SA @ Ethnologisches Museum](https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/)
4141
42___42___
Ethnological Museum of Berlin

Object from: Ethnological Museum of Berlin

The Ethnologisches Museum (Ethnological Museum) evolved from the collections of the royal cabinets of art and since its foundation in 1873 has become...

Contact the institution